четвъртък, януари 15, 2009

Оукеей..

Ставам аз вчера и усещам, че ме боли главата и ми се гади. Решавам да направя най-логичното нещо на света. Меря си температурата. И ми показва 38.8. Май реагирах като по анимациите, когато не вярват на очите си. Премерих още веднъж, и после ОЩЕ веднъж. Все същото. Пробвах с електронния термометър, даже изкопах някаква лентичка от съветско време...И все едно и също. Просто не ми стана ясно, как може да имам чак такава температура, а само да ме боли главата.
После по едно време бях дигнала до 39.2...не помня такова нещо да ми се е случвало в съзнателния ми живот.
Ениуей, днеска съм по-добре. Натъпкаха ми с какви ли не хапчета - свалящи температурата, имуностимулатори, витамини...Чувствам се като ходеща аптека.

Днеска имаме класно по математика, но май ще е най-добре да го пропусна. Най-много да изпозаразя всички от класа, при това точно в края на срока.

Утре пък имаме контролно по химия...като се замисля за него може и да се появя..
Иии, днеска трябва да си понапиша домашното по английски...То пък е едно огромно...Включително и две съчинения по 350 думи, дето са от тъпо - по-тъпо.
И всички упражнения от тетрадката и от учебника...
Въобще, ще си запълня времето.

И още нещо. Не знам дали заради температурата, или защото ме беше яд, че съм се разболяла в края на срока, но сънувах, че ме изрусиха. То не беше точно изрусяване, а някакви кичури, при това хоризонтални..
Абе, луда работа. xD
чао, чао, аз ще проверя какви са ми домашните.

Няма коментари: