събота, март 07, 2009

In love.

http://www.youtube.com/watch?v=Uu9uxGP5nL0

Обичамобичамобичамобичамобичам.

та, нали получих нов (стар) компютър, което реално погледнато е страхотно, по две причини.
Стария беше наистина много зле (горкото ми бебче), та малко или много ми притискаше със закупуването на нов. Та този сегашния се държи прилично и дава надежди да продължава в същия дух известно време, което отлага необходимостта наште да ми купуват.
Което означава какво? Точно така, мястото за подарък за рождения ми ден се освобождава.
Вече реших, че имам нужда от нова mp3-ка. Не че старата ми прави проблеми, бедното Филипсче се държи мъжки, макар че го имам от...оу, like, 2 години и половина. Нищо работа, нали? Та, проблемът е, че е един GB, а аз лека полека разширявам музикалната си култура, откривам нови изпълнители, и честно казано ми трябват...повече. Много повече.

Та, открих, че с last.fm всъщност се намират бая интересни нещица. Та, седя си тук с един списък на групи, чиито дискографии трябва да изтегля за да си избера кои песни харесвам до толкова, че да си ги сложа на mp3-ката. И така.

Бях дала на баща ми едни слушалки, ама май ще си ги взема, че по ме радват от моите. (бях ги забравила)

О, докато вкарам горкото компютърче в релси мина поне седмица. Имах си списък с програмки.

Списъците са много хубаво нещо.

както и да е. Днеска имам да си изпера косата, да мия чинии, евентуално да напише поне една част от домашното по английски, да прослушам някоя и друга песен, и такам.

Чао.

Няма коментари: