вторник, март 24, 2009

Not afraid of the dark.

"Къде е той? А тя? Къде ли
животът им сега тече,
или отдавна са изтлели,
подобно на това цветче?"


Не обичам тишината. Това е нещото, което ме плаши повече от всичко друго. Като бях малка и оставах самичка вкъщи след някой страшен филм даже не обръщох внимание на тъмнината, на мрака. И до днес постоянно седя без лампи, на спуснати щори, просто защото така се чувствам комфортно. Но без какъвто и да е било фонов шум, в мен веднага светва лампичка за внимание и заставам нащрек.

А даже не знам защо ми го казвам. Всъщнот знам. Защото половината неща в блога ми са метафори и намеци, които никой няма да разбере, така че...защо ли се мъча?

Бих искала да изкажа възмущението си от образователната система. Или от учителите ни. Или от училището?
Всъщност, това мислех да направя сутринта, но сега явно ми е минало.
Стигнаах до заключението, че светът изглежда по-нормален, когато съм от третие час. Ако не за друго, като изляза от вкъщи има слънце. Има и хора, та не съм единствената на улицата, като някакъв самотен силует в някоя мрачна картина.
И да, бях се наспала.

И имам шестичка по математика. Всъщност 5,80 , но да не издребняваме. xD
И, и, и, реших една задача по Физика на дъската! :O

Иии, няма вече Пушкин. ;(
Затова пък има Балзак. А аз даже не знам дали това е добра новина или не. Предполагам, че не е, но какво да се прави.

Ии, отново имам желанието да бъда прилежна ученичка. То горкото се появява и изчезва толкова често и ненадейно, че имам чувството, че е продиктувано от хормоните :D
Но ще се възролзвам докато го има. Значиии, за утре имам огромно домашно по френски, което планирам да си напиша, при това добре. *търси речник*

Ениуей, даже ръка смятам да вдигам. *кима решително*

Какво друго имаме утре?
Етика. Пфф.
Информатика. (sun)
Руски. Със студентката.
*счупих си нокът*
Френски.
Химия. Преговор, контролно в петък, на което планирам да имам 6.
История. Ще връща контролните. Освен това, каза че на този раздел ще изпитва устно, което е много добре. И, значи че трябва да науча три урока. найс.

Отивам да ям. :D
Чао.

Между другото, обичам ПодЛеглото.
Обаче старото ми е тотално прецакано. :D

Айде, махам се.
Това да не стане като вчера, когато 15 минути отивах да се къпа? xD
Мне, тоя път няма кой да ме спира. Всъщност...
Аз мога и сама.
Ама няма.
Чао.

А, Асен днеска само някакъв седи и ме гледа и вика "Имаш нещо тънко и черно на лицето. Всъщност, много са, ама това не си е на мястото." При което аз му се чудя какви ги дрънка, а той само "Помисли - Черно и Тънко."
Оказа се, че съм имала мигличка на бузата.
lol.

Няма коментари: