петък, април 03, 2009

Аз съм едно малко сладко генииче. ^^

Любувах се на прекрасния си блог (yeah, right xD) и забелязах, че май не съм ви се похвалила- имам 5,75 на изпита по английски. *гордо* Сега остава да се снимам и да ми направят свидетелството.
Като говорим за снимане, в събота съм на фризьор. Честно, не знам какво общо има едното с другото. Бедната ми косичка.. *мрън-мрън*

Вчера беше супер забавно. Събрахме се с Яна, Йо, Мими и Гошо....и стана ясно като събереш такива олигофрени като нас какво се случва.
И, за протокола -

[02.04.2009 14:33:34] Biser каза: в 4 имам среща с Йо на плиска
[02.04.2009 14:33:38] Biser каза: ако искаш, се присъедини

И седя аз половин час да ги чакам на Плиска, при което се оказва, че срещата е на киното от другата страна на подлеза. >.<
А тя даже ми спори, че ми била казала `на киното`! ;P
Ениуей, пак си изкарах супер. Като се прибрах не беше чак толкова супер де, ама...Нищо.
:)
И си слушкам музика цял ден, само дето после трябва да почна да мия чинии, разтребвам и т.н.
Ами айде, до когато.

(бтв, решила съм през лятото да се хвана на някаква работа и засега си мисля най-вече за раздаване на брошури. сигурно е супер забавно)

1 коментар:

Evie. каза...

И да, вашето генииче не може да различи лук от чесън. Смейте ми се.