събота, юли 11, 2009

Тия дни...

Се видях с Лейла...Странно ми е как изведнъж мога толкова бързо да се разбирам с някои хора, да мислим толкова еднакво, а с други,с които се познаваме от години, да сме още на фаза взаимно игнориране.
То всъщност не е много странно де...

На Тюдорска вълна съм. Ако продължавам в същия дух, ще имам всеки филм и/или сериал, който се отнася за периода от началото на управлението на Хенри VІІІ, до смъртта на Елизабет І.

Пък една от песните в саундтрака на The Virgin Queen си е на ЧИСТ български. ^^

Яна и Лора ми прочетоха 60 страници от новата им `книга`. За един следобед. Малко вмного ми дойде. xD

Миналото лято определено беше моето лято. Това не е. Нищо, поне вали и не е твърде жега. Само в това отношение ми е по-симпатично.

А ние от Хекса се пръкваме навсякъде.

И така... Не мисля, че имам много-много какво да кажа...естествено, ако реша, мога да изпиша хиляда реда глупости, но нямам нерви просто.
Напоследък имам някакъв проблем с двойни `а`-та. Просто винаги ми се появяват по две. Ениуей, това не е важно.
Опитвам се да си харесам фонтове, но проблемът е, че си падам по разни...по-ръкописни, а те не стават за обикновено писане. Нещо на някоя картинка, брошурка, за заглавие - окей, но не и да напишеш цял текст. А онези за текстовете ме дразнят. Скучни са ми. Е, както и да е.
Чао.

Няма коментари: