четвъртък, юли 23, 2009

Що е то талант?

Да напишеш хорър разказ за валящи от небето жаби с остри зъби и пак да е завладяващ и разтърсващ. (може би преувеличавам, всъщност не е нищо особено, но поне не е смешен)
Е, естествено не може и да си помисли да се сравнява с повечето други неща, но все пак това си е постижение.
Добре де, в сравнение с другите е направо зле, но пък самият сборник малко куца. Но другите са страхотни. Така де, като бях по-малка след като ги прочета винаги исках да оставя лампите светнати докато спя. Естествено, не ги оставях, защото това щеше да е страхотен удар над гордостта ми, но идеята я имаше.
Любим разказ ли? Хм..Много харесвах `Знам какво искаш.` Но не бих казала, че ми е любим. По-скоро нямам. И любим роман нямам. Но пък четях `Сейлъмс Лот` през деня, така че не съм успяла да го усетя на 100%, за което хем съжалявам, хем не. Все пак баща ми го е чел докато съм се раждала (3,35 сутринта) и е бил сам вкъщи и е оставял лампите включени, което казва много. Мисля да поправя тази грешка рано или късно.
О, ако не сте усетили, говоря за Стивън Кинг. ^^

Ениуей, ще си преработя моето хорър разказче. Крайно време е, Ескарина откога ми беше обяснила как точно да го редактирам. Пък и трябва да хвана вълната на `Стивън Кинг` вдъхновение, което май започва да ме тресе.
Хех, да хвана вълната... xD

Та, планът да вкарам педантичността си тип `Моника Гелър` в действие относно музиката ми още работи.
О, бях ви обещала за билетите...Май ще направя отделна публикация. До след малко.

Няма коментари: