вторник, юли 28, 2009

Пък аз гледках филмче. ^^

Хари Потър. И беше много забавно. Ам, мнение за филма ли? Още не съм сигурна, много добре направен, много хубав, но трябва пак да го изгледам, защото въпреки че е два часа и половина, ми се стори супер кратък. xD
И даже ме накара да изпищя в един момент. Сериозно. Е, не знам какво ме стресна повече, самата сцена или пищенето на Косьо отляво и това на Мила отдясно. Ама си попищяхме, стискахме си ръцете и беше забавно.

Един въпрос.

За началото... Сервитьорката, дето флиртуваше с Хари... Еxcuse me?! Това беше най-нереалистичната част от филма, а говорим за филм за училище за МАГИЯ. Все пак. ;Р

И имаше много Драко. xD
Мислех, че ще израсна синдромът, че добрите момичета си падат по лоши момчета. Така де, аз съм едно от живите доказателства за това, редом с Мила. Теорията ми е, че тази тенденция води началото си от самото ни детство, когато ни бяха представени образите от `пещерата на Златната роза`. Все пак, кое нормално момиче ще предпочете... Онзи, дето го играе Ким Роси Стюарт (КИМ!), дето не знам как му се пише името на български, пред Тарабас. А, а, а?

Ениуей.

[23:06:17] - Smile. - каза: О, сетих се нещо...
[23:06:31] Noonshine каза: какво?
[23:07:03] - Smile. - каза: Нарциса Малфой е чернокоса? Втф?
[23:07:05] - Smile. - каза: о.О

Пък аз отново доказах, че имам убийствена интуиция. И отново, когато предсказах, че трябва да си взема билет, защото ще има контрола. Само дето не ми го поискаха. Това беше злобно.

Споменах ли, че се набутахме за билети с намаление? Йеа, още минавам за 15 годишна! ^^

*детско гласче* Пък аз веднъж в осми клас като ходихме на опера и като се бях накиприла и Руми ми каза, че изглеждам поне на 20 о.О */детско гласче*

Но, да не забравяме, че за момичета като нея това е комплимент. Тя всъщност не е чак толкова лоша. Така де, може да е забавно с нея, просто... твърде сме различни. =)

Но както и да е. Утре ще разтребвам. Всъщност, тия дни ще разтребвам, така като се оглеждам... Хех...

Няма коментари: