понеделник, август 24, 2009

"Забраняват метъла в училище."

Ето, доживях и този момент. Държавата собственоръчно доказа колко е прогнила всъщност. Иска ми се да разбера каква музика слушат тези, които са го измислили това нещо. Щото моята директорка например слуша чалга. не че имам доказателство, но се облича така освен това разреши на някакъв чалга певец да си снима клипа в нашето училище... В нашата стая, която ние ремонтирахме със собствени средства.
Появява се логичен въпрос. Защо не забранят чалгата? А, а?

Лично аз винаги съм искала униформа, не знам защо, просто като ги гледам по филмите и много ме радват. Като нещо им пречи как се обличаме, да вкарат униформи де. Много двусмислици и неясности ще бъдат изчистени. Разбира се, появява се момента, че сигурно ще ни направят някакви гадни, зле ушити униформи.

"Хевиметълът заедно с джапанките отива в историята за възпитаниците на Строителната гимназия в Перник. Директорът на школото Самуил Шейнин е вероятно един от малкото ръководители, обвързали забраните и с определен музикален стил. За сметка на това няма училище, в което под възбрана да е отишла чалгата, констатира проверка на "Стандарт"."

[20:54:37] - Nyx. - каза: http://www.vbox7.com/play:41b36e28
[20:57:40] Lady Crow каза: (rofl)
[20:58:01] - Nyx. - каза: Ама такава коса две години се пуска!
[20:58:09] Lady Crow каза: Знам
[20:58:17] - Nyx. - каза: То си е садистично да я отрежеш
[20:58:45] Lady Crow каза: Абсолютно!
[20:59:21] - Nyx. - каза: Ох, сърцето ме заболя при мисълта...

" Какво ще забранят на метала? Да си го слушаш на плеъра в междучасието? Ще ти минава инспектор да ти проверява? ("Я какво имаме тук? Бийтълс... Сатанист! Отиваме в милицията!") "

Нямам думи..При това точно когато планът ми за потъмняване на гардероба ми е в пълно действие...

Няма коментари: