понеделник, октомври 05, 2009

Тия дни...

Значи, в четвъртък ОТНОВО имахме упражнения по френски свързани с рекламата, а на мен вече ми се повдигаше. Ениуей, едно от тях беше, за разкажем реклама, която ни се е сторила забавна. Но мадам го промени да си измислим пет реклами. Обачеее, в процеса на препитване, стана ясно, че е искала просто слогани. Аз обаче, през това време, успях да трансформирам  една идея за разказче в телевизионна реклама и се приготвих да я описвам и т.н.
Обаче нещо не се разбрахме с нея, тя почна с обичайното си крещене, аз така се ядосах, че си глътнах цялата френска граматика...
Та, ениуей, за петък я написах, беше прекрасна, излезе ми малко повече от 300 думи, при все че обикновено трябва да пишем 200 +/- 10. Даже специално вдигнах ръка да я прочета, да съм имала две грешки най-много...
Идеята ми беше да я закопая задето ми е викала, но даже и да беше закопана, не го показа.

Пък вчера майка ми ме счупи от обработване на документи, снимки и карти за изложбата и.
Това го сканирай, това го намали, това го изправи, че е криво, това го оцвети в сепия, това ми го направи без текст, това ми го направи във вариант с текст и вариант без текст, това ми го направи голямо, онова ми го направи малко, другото ми го направи и така и иначе...
Ужас просто.
Но пък се научих на няколко новички нещица в Пейнт шоп-а, believe it or not.

Бтв, сега чета Succubus Blues на Richelle Mead. Не е Vampire Academy, но бива.

Оу, оказа се, че имам входно по математика, при това първия час. Wish me luck.
После ще си надраскам набързо домашното по френски през философията (и географията?).
Утре сутринта може би трябва да отида за учебници все пак...Нямам нищо освен нещата, за които сме събирали пари целия клас, а това е... граматиката по френски, дето всъщност я купихме миналата година, и псевдо-учебника по френска литература.
Остават....БЕЛ - два учебника и христоматия, История, Биология, Философия и География + контурни карти и атлас. Мисля да си спестя Физиката и Математиката. Така или иначе не съм отваряла подобен учебник от осми клас насам, а ако наистина ми потрябва нещо, мога да го сканирам/принтирам/помоля някого да ми го заеме за малко.
По Химия самата госпожа ни го спести, пък по Руски ще си взимаме някаква тетрадка, дето още не е публикувана. Йей (not).
Това е. Аз сега няма нито да пиша домашно, нито да уча, но все ще си намеря какво да правя. Чао чао.

Няма коментари: