сряда, октомври 07, 2009

Главоболия...

Боли ме главата. Бих се запитала защо ли, все пак трябва да съм свикнала да имам по 7 часа на ден, нали? Всъщност, важно е не количеството, а качеството. Така де, едно е да имаш два часа френски и два часа математика, друго е нещо, история, философия, литература (стига часовете да протичаха, както на мен би ми се искало), но какво да се прави.
Имам 5,50 по история. Объркала съм едно-две неща, но поне  не съм написала, че Мехмед ІV-ти бил пазел християнските народи. Даже съм много горда от логиката си на едно гадно упражнение с гадни, не-важни години, които съм уцелила до една, къде по логика, къде по късмет. Казах логика два пъти, нали? Е, много искате от човек с убийствено главоболие. Да не ви обяснявам как съм си направила контролното по Биология последния час. Поне по 3-4 пъти поправях правилното на грешно и обратното. Даже сега като се замислих, може направо да съм сбъркала условието.

Да не говорим, че през пет минути размишлявах какво бих могла да купя на Яна за рождения й ден, който е само след няколко дни. А след това идва и концерта. Май съм твърде уморена напоследък за да се вълнувам, но знам, че ще е фантастичен и знам, че ще си прекарам прекрасно и знам, че никога няма да го забравя, както и първия.

Аз лека-полека ще се изнижа, нали, боли ме главата все пак, не е много логично да седя пред монитора, нали? Мда...местя се пред телевизора.

Пък Лени може от обикновена куртоазия да ми сподели дали е успяла да си купи билет все пак. Не стига, че специално й казвах да внимава да не го загуби, не стига че минах през какви ли не препядствия само да и го купя...
Всъщност, подчертавам частта, че предсказах, че ще го загуби. Аз съм ясновидка.

И си имам нова възглавница. *оплез*
*сън*
Чао.

Няма коментари: