неделя, октомври 25, 2009

Открих нещо!

Това прозвуча гордо нали?
Ениуей, банята е страхотно място за житейски прозрения. Или по-точно - горещата вода е страхотно обстоятелство за житейски прозрения.
Открих че част от мен всъщност няма търпение да завърши и да започне да учи в университет. Това всъщност ще бъде като нова страница, колкото и банално да звучи - празна страница, празно платно, място и време, където и когато ще мога да бъда която и каквато си искам. Предния път когато имах подобен шанс бях твърде малка, глупава, наивна за да се възползвам от него. Мислех, че ако аз съм същата, всичко ще се нареди по предишния начин. Само че стана по-зле. Така че този път вече ще вляза там с пълното съзнание коя искам да бъда. Няма вече да съм срамежлива, няма да съм зубърка (всъщност, май се преборих с това още към 5ти клас, но няма да позволя да се върна на това ниво)... Осми клас беше урок, който добре научих. Осъзнах грешки, които не трябва да повтарям. Също така гордо мога да заявя, че пораснах и се промених, при това точно в тази посока, в която исках.

Изненадваща проява на оптимизъм и ентусиазъм от моя страна. ^^

1 коментар:

Nebula каза...

Чувствам се по същия начин. Част от мен иска да е в седми клас или да бъде заек, за да вземе поука от грешките си и да не прекара следващите 5 години в мъчение и омраза към училището. А друга част иска просто да се махне от кафявата сграда на Шишман и да продължи в университет, учейки нещо, което харесва и евентуално, бидейки в по-добро обкръжение.