сряда, ноември 04, 2009

Нещо любопитно.

Ако ме познавате достатъчно добре, вероятно знаете за пълното ми вманиачаване с Фантома на Операта, което започна като бях на около 13. (Още знам целия мюзикъл наизуст.) Както и да е. Бях много доволна, когато намерих руската версия, защото... имам подобно вманиачаване и с руския и най-вече с начина, по който музиката звучи на руски. Както и да е. Идеята е, че текста на руски много ми допадна и по принцип си го харесах доста. Така. След намирането на едно прекраасно сайтче, което превръща аудиото на youtube клипчета в прекрасни, малки, сладки mp3 файлчета, които без проблем могат да бъдат качвани на плейърчето ми, реших да си го намеря отново, за да си го сваля.
Да де, обаче като го търсих намерих нещо друго. Финала на шоуто `Украйна има талант`, където едноименната песен е изпята (и двете роли) от травестит.
Така, да изясним нещо. По принцип съм един от най-приемащите хора на света, въпреки че съм заобиколена от хомофоби. Имам всякакви приятели, само това ще кажа. Но сега за миг побеснях.
Предполагам, че съм направила асоциация с типично българските случки, особено около Мюзик Айдъл. И да, имам нездрава привързаност към тази песен. Така де, мания ми е. (Даже и да не ми е любимата от мюзикъла, което е странно)
Обаче се оказа, че онзи всъщност е много талантлив и се справя...изненадващо добре. Като за вариант `един човек пее и Кристин и Фантома)
Е, не е Найтуиш и не е версията от филма, но е добро. Всъщност откъм пеене е по-добре от Hollyhell, въпреки че никой не може да достигне тяхното интро.
Ениуей, ако на някой му е любопитно -
http://www.youtube.com/watch?v=IfJV9vGZuko .

Някой ден ще направя публикация с всички, заслужаващи да им се обърне внимание, версии и коментар към тях. Мда, това ще ми хареса. ^^

3 коментара:

Mindreader каза...

а кой е сайтът? (:

Evie. каза...

Google. ;P

(www.vidtomp3.com)

Mindreader каза...

мерси хD ^^