неделя, април 25, 2010

Rent.

 Мдааамз, това е един от най-гледаните от моя милост мюзикъли. Всъщност и филми, понеже най-гледаните ми филми масово са мюзикъли. Ееениуейс, като го гледах с баща ми само аз се впечатлих, а после трябваше да навивам много хора и накрая пак нямаше с кой да го гледам. Даже Лени в началото нещо не искаше, а пък после, когато тя ме навиваше, на мен не ми се гледаше, понеже го бях гледала много скоро.
Та кааааакто и да е.
Копи+пейст.

[22:18:23] - Firefly. - каза: ЛЕНИ, ОМГ!
[22:18:46] - Firefly. - каза: 13ти май, в театъра на НАТФИЗ!
[22:18:47] April Rain каза: мда?
[22:18:54] - Firefly. - каза: Голяма зала, студенти 4ти курс
[22:18:58] - Firefly. - каза: RENT!!!!!!!!
[22:19:01] April Rain каза: ААААААААААААААААААААААААААААААААААААА
[22:19:05] - Firefly. - каза: Именно!
[22:19:07] April Rain каза: ТАМ СМЕ!!





И като разбрах някаква почвам да подскачам, да си викам, да си търся телефона и майка ми ми се навика, че не съм и казала за какво става въпрос, и някакви такива глупости.
Баси, вече не ми се дава и да се радвам на разни неща, деба.

Няма коментари: