неделя, октомври 19, 2008

Ново начало.

Е, започнах първия си истински блог. Не че темичката ми дневник в Хекса е нещо кой-знае-колко по-различно, но все пак….друго си е да си имаш блог. Истински при това.

Не знам какво точно ме накара да го създам. Ако трябва да бъда честна, отдавна го обмислях. Но или ме домързяваше да се гмурна в завидните си познания по CSS и да го направя хубавичък, или просто не можех да си избера НЕзаето вече име. Това беше трудно. Ако трябва да бъда напълно честна и това име не ми харесва достатъчно. Но все пак бива. Знаех, че не мога да очаквам хубавите имена да са свободни. Колкото и да ми е ниско мнението за по-голямата част от останалия свят, си знаех, че не може да няма човек, който се е сетил за Pearl, Ruby, Vanity, Evita и разни други имена, с които се подвизавам насам-натам из Интернет пространството.

Но и това име го бива. Можеше да е и по-добре, но какво да се прави - ще трябва да го преживея.

Това е от мен за днеска ^^

Няма коментари: