петък, октомври 24, 2008

Есен е.

Чак вчера го разбрах и чак сега го осъзнавам. И да, за да стигна до това гениално заключение трябваше да ми падне жълто листо на главата.
Да изясня нещо. От всички сезони искрено харесвам само зимата. Лятото също получава доста точки, но най-вече заради ваканцията, а не заради самия сезон. Не ми понасят жегите.
Обожавам зимата. Обожавам снега, студа...
Пролетта и есента са ми най-неприятни. Най-вече пролетта заради цялото това клише с пробуждането на природата, тревата зеленее, птичките пеят, всички са щастливи...Бляк.
Пролетта е едно голямо клише, а аз ненавиждам клишета.
Есента бих я предпочитала, ако не ме хващаше есенна умора.
Днеска не се успах, въпреки че вчера съм седяла на компютъра до три. Наистина не помня първите 4 позвънявания на телефона, но поне станах на петото.
Стигнах до вратата и се отказах. Върнах се, легнах си, завих си се и си седях така половин час, в топлото легълце, без да си мисля за почти нищо...
Предполага се, че трябва да пиша по френски и математика и да уча по химия и биология. Може и да драсна нещо по френски.
До после.

Няма коментари: