четвъртък, октомври 23, 2008

"Защо смятате, че нямате Интернет?"

По вафлите, човек не може да отиде на училище спокойно, знаейки, че като се върне ще намери компютъра си както го е оставил!
Представете си следното - връщам се аз вкъщи, изморена, раздразнена, хвърлям гадните ботуши на другия край на стаята и поглеждам монитора. И какво да видя? Две двойки мониторчета долу вдясно. Две двойки! Общо 4!!!
После виждам елемент на монитора, който направо се гаври с хармоничната симетрия на десктопа и иконките ми. Грозна иконка с още две мониторчета и прекрасното, напълно връзващо се с педантичната подредба на всичко в компютъра ми име - kalina.
Последва писък - "Какво си сторила с компютъра!!!"
Майка ми довтаса и се започна едно...Върнала се тя нашата от работа и какво да види - няма Интернет. И вместо да ми се обади или да ме изчака да се прибера от училище звъни на онези от Интернета. Онзи и диктувал каквото диктувал - създали нова connection.
Обяснявал и каквото обяснявал, но пак не е ясно защо и какъв е бил проблема на първо място. Нито защо всеки път като включа компютъра (не че го изключвам кой-знае-колко често) трябва да ми се появява едно...нещо, на което аз трябва да кликам Connect.

Та утре ще ходя да се разправям...
И като им звъннала и им казала, че няма нет, те и отговорили, че не можело да няма нет. И онзи си позволил да я пита "Защо смятате, че нямате Интернет?"!!!
Не че майка ми е компютърен гений, но можеше да е и по зле. Определено може да прецени, че няма нет.
Айде аз ще се мъча да измисля някакво решение на проблема.

Няма коментари: