четвъртък, октомври 23, 2008

Хех...Успах се...

Аз имам много странна система на събуждане. Телефонът ми звъни в 6, 7, 8, 9 и 10. Всеки ден си избирам след кое звънене да стана според домашните и т.н. Но днес даже не помня нито едно позвъняване...Добре че се събудих от само себе си в 11 и половина, иначе щеше да има търчене към даскало.
Мила каза, че Вики е била в скайп. И че днеска нямало да може да дойде в даскало, утре нямало да може да дойде...Не е честно, от толкова време не сме се виждали! А аз знам, че изравнителният и` по Биология е минал вече, какво толкова се ослушва...
Ох, добре че не съм първа смяна. Ако се успя и съм първа смяна направо няма да ходя на училище! И добре, че нямаме домашно по френски...

И помня, че сънувах нещо...Но идея си нямам какво. Даже най-бегла представа, а повечето пъти, когато сънувам (което е рядко), имам представа за какво е ставало дума.
Всъщност не се изразих като хората, сънуваме всяка нощ, просто много рядко помним...
Доста съм се интересувала от сънищата. Какво са, какво ги предизвиква и т.н. Но едва ли точно аз ще ги измъдря тези нещица.

Няма коментари: