сряда, октомври 22, 2008

Акселерация.

Чух следния разказ. Момиче от 11-ти клас влиза в тоалетната в училище и вижда момченце и момиченце (очевидно 1-2 клас) да се целуват. С език. И момченцето и казва "Може ли да излизаш по-бързо, че ни пречиш?" о.О
Само аз ли не намирам това за нормално?
Само според мен ли 12 годишните момиченца не трябва да се разхождат насам натам с 20-годишни, да правят секс, само защото изостават от връстниците си, да забременяват на по 14-15, до дванайсти клас да са с по 2 аборта...
Това просто не е нормално. А ако някой успее да ми намери логично обяснение...
Но такова просто няма.
Г-жа "Аз забременях на вашата възраст" (сиреч онази по Етика) ни разказа, че....Да де, че е забременяла като е била на нашата възраст. Но защо не ни се струва чак толкова странно? Защото по наше време е нормално да забременееш на 16-17. Виж, 12-13-14 вече се брои за притеснително. Но по нейно време са го възприемали другояче.
С една дума - Акселерация. Бърза, безсмислена...
Бля, аз като бях на 12 гледах Ю-Ги-О, за Бога!!!
Тц...

Няма коментари: