вторник, октомври 21, 2008

Протеста на "В" клас...

...си остава най-забавното нещо за деня. Не че денят е свършил, но не показва голям потенциал да стане кой-знае-колко интересен.
Та, класната на "В" клас (по подобие на нашата Класна) е забранила на момчетата да носят къси панталони и им прави забележки за прическите. Поради което днес всички бяха официално облечени, с вратовръзки, със зализани коси и бяха уникално смешни. Единия беше баш като Хитлер, ама сериозно.
По История реших най-сетне да превъзмогна фобията си от рускинята и да взема участие в час. Тя изглежда най-сетне забеляза, че съществувам.
Литературата само дето не я проспах. Дон Кихот. Пффф.
Не помня часа по физика. Съжалявам. И математиката ми се губи. Френския си беше откровено тъп.
И съм си счупила нокът. Не знам кога и къде, но е счупен, което предполага, че в един момент съм го счупила, нали?

Чак сега започвам да осъзнавам колко обичам да съм сама. Не през цялото време, не и през повечето време, но си имам нужда от моменти, в които да съм сама със себе си. Да мога да си мисля колкото и за каквото си искам. И за бонус мога да си слушам музика.
Бля, трябва пак да свиквам да нямам дълги нокти.
Това е, ако има нещо - едит.

Няма коментари: