вторник, октомври 21, 2008

Как (не) се учи по История.

1. Не се събуждаш в 8, както си планирал, а в 10.
2. Забравете образа на детенцето залегнало над учебниците на бюрата си. Бюрото принадлежи на клавиатурата и мишката. И слушалките. И микрофона. И *преброява* 5 гердана, речник по френски, много химикалки и листчета. За учене е леглото.
3. Подчертаваш си най-важните неща. Нищо, че това означава целия урок.
4. Не пропускаш да видиш кой от VIP групата в скайпа ти е на линия и да им прегледаш муудовете. Не забравяш и да напишеш малоумна публикация в блога си.
5. Надуваш си Найтуиш.
6. Чудиш се кога ще си напишеш домашното по френски...

^^

Аз похвалих ли ви се, че вече съм много добра на БДС?
Та, вече съм много добра на БДС. Почти стигнах скоростта на писане от времето на Фонетика...Е, не казвам, че онази скорост беше нещо кой-знае-какво, но пак - бях доволна. Пък и забелязах, че се оправям с клавиатурата в даскало, а на нея с и' изтрити повечето букви на БДС-то. Ха! ;Р
Освен това бедната клавиатура сигурно е връстник на първокласниците, но това е друг въпрос.

Comedie Francaise ще идва в София през ноември и Класната много държи да отидем. Е, когато Класната държи на нещо, то обикновено се случва.

Протестирам срещу липсата на "и" с ударение на клавиатурата. Много ме дразни.
До след даскало, предполага се, че трябва да си науча, пък може и да си напиша домашното....Фък, имам да преписвам плановете по Биология...И трябва да прегледам нещата по Матиматика...Съвсем съм се отказала от Физиката.
Аз какво правя на компютъра, в името на Шоколада?!

едит - Асен ме светна, че днеска по Френски сме с граматиката. Нямаме домашно! (sun)

Общия чат дето сме 1/3 от класа в него е супер забавен. ^^

Няма коментари: