петък, ноември 28, 2008

Цяла вечер се водеше спора аз дете ли съм или съм момиче на 16 години. Баща ми се дразни, че майка ми настоява да говорим за историята с Лени, тя си мисли, че е длъжна да разбере мнението ми, и, бидейки 50 годишна жена с много житейски опит, трябва да ми надуе главата с разни глупости. Баща ми пък твърди, че съм на 16 и мога да разсъждавам и да си вадя мои си изводи от нещата. Много ме израдва.

И моля ви се, аз пак се възмущавах от `Ромео и Жулиета` и тя започна да ми развива теорията, че има любов от пръв поглед, даже и да не си говорил нито веднъж с човека. Да и имам 50-те години житейски опит...И учените го били обяснили с разни химии, феромони и Бог знае какво още. Само според мен ли има нещо повече?
И напълно като по поръчка г-жа `Аз забременях на вашата възраст` ни даде за домашно есе за любовта. Ако мога да ви опиша колко съм възмутена, раздразнена и т.н. Самата идея ми се струва...Не знам как да ви го кажа...тъпа.
Както миналата година по френски... 200+/-10 mots.
Да им имам и идеите на учителките.
И да, закъснявам за даскало, така че до после.

Няма коментари: