четвъртък, ноември 27, 2008

Вазелин и претоплени фурнети.

не, не звънете в 4-ти километър, не съм полудяла от мъка по Елена. Всъщност съм и ядосана. Но това е друга тема. Просто се разлигавих...но той деня беше толкова разлигавящ, че просто не мога да ви опиша. Първо Тео и Радо намазаха чина на Бочев и Киро с вазелина на Румянка. И стана скандал в часа по литература, при което бидехме накарани от госпожата да напишем есе на тема `Аз и другите`. Not fun.
Останалата част от деня я проспах горе-долу, и после тръгнахме към театъра. Взехме си фурнети по пътя и продавача ни ги претопли, защото сме хубави каки. Според мен де.
А самия театър беше страхотен. Друг път ще ви обяснявам, че сега съм твърде разлигавена, но няма как да не спомена...Всъщност има как. Мила си знае. Надухме си взаимно главите с това.
А после като се връщахме с Вики и Мила бяхме толкова разлигавени, че не знам как някой полицай не ни спря, мислейки си, че сме пияни.
Иии беше много забавно.
Иии се прибрах посред нощите. Иии съм обидена на Елена. Иии да...И сега щях да съм супер сдухана, ако не бях решила да не си го позволя. А аз съм решила да не си го позволя.

Няма коментари: