сряда, ноември 12, 2008

Гениална съм ^^

Значи такова нещо като компютъра на Лени не бях виждала. Не че съм имала възможността да се задълбочавам в голям брой компютри, ама съм сигурно, че има съвсем малко дотолкова измъчени машинки на този свят. Отдавна трябваше да направя това, което направих. Да се заровя в Control Panel-а й, и да го прочистя едното хубаво. Това момиче не е чувало за ънинстал. Значи премахнала съм към 3 GB с разни глупости (7 версии Chicken Invaders, 6 Feeding Frenzy, 4 Cake Mania etc.) Ама когато целият ти хард диск е 18 GB си го пазиш да не се пълни. На нея и бяха останали 400 и нещо MB свободно място! И после - `Защо компютърът ми се зарежда по половин час?` (засичано е)
Както и да е. След моята намеса се рестартира за 10 минути. Кажете, че не съм гениална?
Цялата история се случи, защото утре ще носят бедното същество на поправка и исках да спестя някой и друг инфаркт на горките батковци дето ще им се налага да го оправят. Направо щяха да умрат като го видят. Спасила съм им живота, ще трябва да черпят. ;Р
Утре ще си напиша есето по литература. За Дон Кихот. Слава Богу, че ме бива да минавам от една идея към друга (сещам се за историята за краставицата...) та вече знам как ще превърна есето си `Моят Дон Кихот` в нещо от сорта на `Най-общи разсъждения върху въображението`
А това вече знам как да го напиша. Сериозно.

О и да...Искам сняг...И люляк. Знам, че двете са невъзможни едновременно, но това са единствените неща в природата, които могат да ме накарат да се усмихна във всеки даден момент. Искам сняг...
Продължавам да твърдя, че когато човек погледне към небето, когато вали сняг през нощта, вижда най-красивата гледка на света...

Господи...проверих в Уикипедия какво пише за люляка...
Purple lilacs symbolize first love and white lilacs youthful innocence.

Няма коментари: