неделя, ноември 16, 2008

Предразсъдъци.

Писнало ми е от тях. Най-вече от това, че хората (главно мъжете/момчетата) са съвършени хомофоби.
Да ви кажа ли защо се държат противно с гейовете? Защото ги е страх да не ги помислят и тях за такива. Или не дай си Боже, да се окажат такива. Ето затова. Не защото те са големите мъжкари, а защото ги е шубе, че може и да не са. Страхливци...
Просто супер много им се дразня на всички. Най-вече на драгите ми съученици. Пък вчера разбрах, че и баща ми имал много негативно мнение по въпроса.
Добре де, какъв е проблема, не мога да разбера?
Така се е получило, дали е грешка или нещо друго, не мога да кажа, но защо трябва да става най-голямата трагедия на света?
Защо някои трябва да преживяват всекидневен тормоз, само защото са различни?
Баси и тъпото нещо сме това хората...
Не е важно що за човек си. Ооо, не! Важно е от какъв пол си, по кой пол си падаш, какъв цвят е кожата ти, в кой бог вярваш, каква музика слушаш, как се обличаш...
Що за свят е това?

Да, може и аз да си имам моите предразсъдъци. Да, като видя някоя кифла си изграждам мнение за нея. Но мога да приема, че съм сбъркала.
Мразех факта, че всички в стария ми клас слушаха чалга. Но си наложих да ги опозная и се оказа, че голяма част от тях са страхотни хора. И въпреки тогава бях също толкова срамежлива и затворена, те нито веднъж не са ми се подиграли. И ако щете повярвайте, но те не ме бяха разплакали нито веднъж, за всичките 7 години, през които бяхме в един клас. Даже напротив.
Пък в нашето мило елитно училище, където ужким сме хора, което като цяло не слушаме чалга, в клас със сравнително висок бал...
И сега какво ще се окаже? Пропадналите хлапетии от кварталното са били по-свестни като хора от новите ми съученици? Защо пък не?
Ох, имам навика да се отплесквам от темата.
Всичко идва от това, че класната на "в" клас седна на нас да ни говори за толерантност, като точно в нейния клас...
както и да е.
Студено ми е.
http://www.youtube.com/watch?v=6uB4lT5CblA - Поздравче.
Правя си списък какво да си добавя към mp3-ката, че за 2-3 месеца си открих много песнички.
Вкъщи има слух, че тати е навит да ми вземе външен хард диск, ама първо трябва да разуча дали въпросният хард диск би се разбрал с мойто бебче.
Това е от мен. До когато.

Няма коментари: