сряда, ноември 19, 2008

Шааааах! <3

Господина ни даде шах, господина ни даде шах!
Мила 0:2 Еви
(wasntme)

Ениуей, днеска беше странен ден. Хем хубав, хем гаден.
Хубав защото:
-Класната направи забележка на Филип-робота, че говори в час.
-Крис звънна на Бочев по история и госпожата беше много забавна като му се караше.
-По физическо играхме шах ^^
-И имахме Химия...обичам Химията.
Гаден защото:
-Класната ми направи забележка, че говоря в час.
-Ксерокопието ми за слушането с разбиране е изчезнало.
-Следващия път по Етика ще правим есе.
-Започнах да мисля какво искам да следвам твърде рано и твърде сериозно. И с целия си акъл реших да говоря с майка ми, която ми изнесе цяла лекция и ми добави още 1000 неща, които да обмислям.
-Бебчето ми ще трябва да ходи на доктор...
Иии такам.
Правя си списък кои песни да си добавя към mp3-ката.
Майка ми вчера ми е прочела есето за мечтите (без да ме пита) и се хвърли да ме целува и да ми обяснява колко било добро и зряло. И изрази изключително компетентното си мнение, че имало нужда от редакция и имало повторения. Неприемливо.
Дадох го на баща ми и той каза, че няма нужда от редакция и има само едно повторение. Другото си е градация. Нещо, което тази по литература обикновено не разбира. Та както и да е, склонна съм да вярвам повече на мнението на баща ми, като се има предвид, че той точно това е завършил, все пак.
А онова едно повторение...френския определено ме бърка.... Ce qui..... c'est.
Има някаква такава конструкция, ама кой да се сети, че на български не е същото.

Днеска по едно време се обсъждаше, че единия от Morandi бил гей...
Пък драгите ми съученички като разглеждаха едно списание и постоянно "Този е гей и този е гей."
Или са си взели хомо варианта на Плейбой или не са останали нормални момчета на този свят. ;Р
Тааа, след малко ще бъда изгонена, вече ми беше зададен въпроса "С баща ти няма ли да гледате филм" (завъртяния начин на майка ми да пита дали скоро компютъра ще бъде свободен)
И да ви се похваля нещо.
От осми клас насам съм свалила 6 килограма и 15 см от ханша.
Пък талията ми е като за манекенка, въпреки че те манекенките са 15 см по-високи от мен.
Както и да е. И по този случаи нося най-широките блузи които намеря в гардероба. Много логично, нали?
Майка ми развива дразнещия навик да ми проверява събитията и да си се чувства като в своя скайп, когато е в моя. Неприятно.
За утре имам да направя някакви малоумни задачи по физика, а абсолютно нищичко не разбирам. Например откъде да разбира колко е потенциалът на една точка, в която се намира точков заряд q=2.10 на минус десета С и той има електрична потенциална енергия W=4.10 на минус десета J. Не знам какво написах току що...
Сигурно има формула за това....дааа...аз имах една много хубава табличка с всички формули, но нещо не я намирам...Което не е добре.
Ааааха! Незнайно защо беше в тетрадката по История.
фи = W/q нулево.
Значи....2.10 на минус двайста? Хм, странно, има го като възможен отговор...Хей, това може да е по-лесно отколкото си мислех.
А споменах ли, че на контролното имах 3.50?
Смях.
Извод - Мразя Физика.

както и да е. Май ще ставам.
И реших винаги да пиша `както и да е` с малка буква. Не ме питайте защо.
Днеска пък пробвах да пиша с лявата ръка, нещо, което не бях опитвала от години... спомних си защо. Супер е объркващо.
Айде, този път наистина ставам.
Чао.

и поздравче - http://www.youtube.com/watch?v=6uB4lT5CblA ^^


Няма коментари: