сряда, ноември 12, 2008

На нова вълна съм...

Баси и странното. Lordi + In-Grid + ABBA.
Ето някаква такава смесица си въртя и си се чудя. Чета и препрочитам темите в Хекса за музиката, предразсъдъците и т.н. Сещам се и за войната `метъли с/у чалгари` във vbox-а. И всичко това ми е много странно. Ако някой заклет метъл разбере, че слушам In-Grid ще бъда обявена за позьорка, ще се твърди, че слушам Nightwish само за да се правя на интересна...Глупости, тотални.
Защо е толкова важен стилът на песента, ако тя е хубава?
Мамка му, аз си изпадам в едни състояния, в които си въртя песничките от филмите на Дисни. И сега какво, нямам право да слушам примерно Deep Purple ли?
Идиотщини.

Бтв, Lordi имат много радваща песничка - Evilyn. Текста няма нищо общо, но все пак я бива. Пък и открих нов начин за изписване на името ми. Пък и може да се каже, че идва от evil. Което си е радващо.
Смятам ПАК да си изтегля целия Rendez-Vous. Имаше време когато го знаех почти наизуст, което си е направо доказателства колко съм гениална, защото още не знаех френския.
ХаХ, сънувах как почвам курсовете по английски, дето наистина ще ги почна през Януари. И гадното е, че май ще се наложи да са съботно неделни. Което знаете ли какво означава? Всеки делничен ден да ставам в 6 и половина, а през уикенда - в 8. Сбогом, сън.
както и да е.
И целия Camino Palmero ще си изтегля. И него много го обичам. Всяка една песен, което си е странно.
И днеска съм на училище от 3. ^^
До посли.

Няма коментари: