вторник, ноември 11, 2008

Алелуя!

Без френски и математика до края на седмицата! И двете са болни!
Както цял ден повтарям, ако и тази по литература я нямаше, щастието ми щеше да е пълно. Днеска супер много ме издразни като написа абсолютно незаслужена двойка на Ели. Но пък като се замисля, тя кога не ме дразни, така че нищо ново.
Трябваше да отида по рано в даскало, защото класната помоли с двете Еми-та да говорим с малките дето са ни в стаята, да чистят. И се оказа, че първия и последните два часа са...свободни! Филип имаше доклад по История, тъй че онази не изпитва. Литераторката (това е забавно) ужким изпитва на Хамлет, но аз с него нямам проблеми, даже напротив.
И контролно по Физика. Като ви казвам, че НИЩО не разбирам...Ама къде с пищовче, къде по логика, написах разни глупости, пък да видим.
И внимание...Утре сме от третия час! А в петък от четвърти! Кой като нас просто...
Ето на това му казвам аз седмица...Оправи ми се настроението чак.
Наште момчета ме дразнят, но то напоследък...кой не ме дразни..
Иии, такамз.
С Мила ще имаме двойки по физика. Какъв е този дяволски предмет, просто не ми го побира главата. Съвсем нищо не разбирам. От цялото контролно разбрах само "водороден атом", а то е от химията. Виж, химията е друга история...
Но както и да е. даже контролно по Физика не може да ми развали настроението. Без френски и математика!!!
^^

пп: За малко да забравя... Поздравче с Pink Floyd - Another Brick in the Wall (music)

We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

Няма коментари: