петък, декември 05, 2008

^^

Днеска пак имаме само три часа. Класната и биоложката са на някакъв семинар, а тази по руски ще води разни хора на нещо в руския културен център за кандидатстване по руските университети. А както виждате аз не съм се засилила натам. Първо - защото не знам руски. Второ, защото ме е шубе да уча в чужбина. Пък даже и да се навия, няма да е Русия, а Франция или Англия. Не че има такава идея. 99% си оставам тук.

Ениуей, днеска имаме само математика и химия, което и добре, защото и двете ми се отдават от само себе си. Ако щете вярвайте, но за последен път съм си писала домашното по математика в началото на седми клас, а още си получавам само 5-ци и 6-ци, и още изкарвам шестици за годината без почти никакви проблеми.
А за последно учих по математика, когато с Вики искахме да преподаваме на десети клас на деня на самоуправлението. За протокола (и тези, които не могат да смятат) бяхме девети клас. Ениуей, химията си я обичам, така че днеска цял ден ще си мързелувам.

А утре мисля да отида на пързалка, ако приемем, че не се е разтопила. Защото, видите ли, точно като я направиха и какво стана? Времето се стопли. Трябваше да се досетя, че така ще стане...
Таа...Аз трябва да се приготвям за училище вече, така че...До когато.

(открих нова песен, с която свързвам някой, който преди свързвах с друга песен...)

Няма коментари: