сряда, декември 03, 2008

Обратно в детската градина...

`Пускаме те, ако и Мила я пускат.`
`Трябва да видим къде живее това момиче.`
`Трябва да говоря с родителите и'.`

На някой това да му звучи нормално, след като едно 16 годишно момиче е помолило родителите си да прекара Нова Година с приятели, в апартамента на една от въпросните познати?

Въпросът е, че Лора ще организира посрещането на Нова Година у тях и ще се съберем...мощна групичка, поне това е плана.
Ениуей, мислех си, че позволението ми е в кърпа вързано, все пак съм образцово дете, добра ученичка...на 16 съм, все пак... Обаче се оказа, че не е така.
И ми стана истински странно, че не ме пуснаха и по един или по друг начин показах негодуванието си...
При което реакцията беше: `Просиш си да не те пуснем. Ние можехме да ти кажем не, но както виждаш сме решили да го премислим.`
Да го премислят?!
В наше време разни 12 годишни девойки прекарват по цели нощи в дискотеките, с един Бог знае кой, а аз, разумно момиче на 16 години, искам нормален купон с преспиване с хора на моята възраст, които познавам, а голяма част даже и майка ми е срещала...

Само аз ли си мисля, че това не е нормално?

Няма коментари: