събота, декември 13, 2008

Нахални хора значи...

Първо математичката си позволи да ме изпита на дъската. Имам 6 де, така че не е кой знае колко голям проблем.
Връщам се и се оказва, че някакъв батко от доставчика ни уредил и с рутерче и с всичко. Но горкото момче се мъчило, мъчило, но така и не могло да накара Language bar-а да се покаже...Та кой трябваше да го оправи? Айде, познайте от три пъти!
И не знаел с кое копче да се измъкне от Stand by...

Ениуей, майка ми ми открадна хубавата оптична мишчица, защото `просто се измъчвала с онова нещо, което не била брояла даже за мишка`. И сега знаете ли с каква мишка съм? Старата, с топче дето е... И е огромна и съм и отвикнала и...да... Но Тя ми обеща, че ще ми нупи нова, така че... ще видим.
Като говорим за купуване на нови неща, майка ми споменала навика на бебчето ми да си се рестартира ей така от време на време и отговорът бил - `Ами щом е от хоризонталните, време му е вече...`
Това лично на мен ми звучи добре.

Таа, купих си герданчето и утре може и да пусна няколко снимчици, ако не ме домързи. Много си го харесвам и много добре се чувствам с него, не мога да го обясня...

Ениуей, май е това...
Ужким ще празнуваме Коледа заедно една значителна част от випуска, но ще видим дали ще се получи.
А Мила майка и я е пуснала на купона на Лора, остава и баща и да я пусне иии...и мен ще ме пуснат, щом нея я пускат.

Ениуей, звуча много неподредено така че най-добре ще е да млъкна. Да...край...точка...млък.

Няма коментари: