сряда, декември 17, 2008

:)

Все по-трудно ми става да си измислям заглавия. Накрая ще слагам само точки.
Денят беше като цяло хубав. Класната я нямаше, че и се е родило внуче и днеска го изписвали. Момченце.
Та два часа седяхме и гледахме в точка по избор, защото тя беше помолила една от математичките да ни наглежда. Поне въпросната математичка е пич. Направила си е страшни кичури. Жалко, че не ни предава вече.
После г-жа `Забременях в 10ти клас` ни върна контролните. 5 и 6. Доволна съм, предполагам, но нали се сещате, че няма да умра заради едната етика.
Историчката беше в много добро настроение. Което си е странно и, ако трябва да бъда честна - малко плашещо.
После по физическо ми стана лошо. Сигурно от много федербал. Или от лежане на тънка клатеща си греда...Ениуей, химията мина приятно. Не знам защо харесвам химия. И на мен ми е странно.
После 5 часа се опитвах да си извадя карта за транспорта. Епичните ми опити се изживяваха в чакане на километрична опашка.
После до Ориндж с познайте-кой, а после вкъщи и такам.
Та...това е.

Знаете ли колко много ме мрази мп3-ката?
Тъкмо си седя, замислила съм се в Бог-знае-какво, и ми пуска Don't Cry...
Не знам какво съм и направила, че да заслужа това!
Та, както и да е, чао.

Забравете `чао`-то.
Тати купи елха. Би трябвало да ме тресе Коледното настроение, ама няма такова нещо. Коледа вече не означава нищо за мен. Което отчасти е неприятно, защото има хора около мен, които много и се радват и отчасти им завиждам, но както и да е. ще го преживея.
Днеска Мила се беше депресирала, че е дърта. Аз пък съм по-дърта. Всъщност след 5 дена ще съм на 16 и половина. Трябва да си търся бастун вече.
Айде пак `чао`.

Няма коментари: