четвъртък, декември 18, 2008

България в Евровизия...

Хванах част от конкурса за българска песен в поредната Евровизия и отново се отчаях. От всички десетина (май) кандидати само 2-ма не пееха фалшиво. (което не означава, че са пеели добре, или не дай си Боже, че песните им са били хубави)
Естествено, че няма да стигнем до никъде. Само `Вода` ще ни остане като един хубав спомен Бозата от миналата година за нищо не ставаше. Май и сега ще се получи същото.
Та, май ще се гледа само финала, както и миналата година. Виж, на финала може и да се забележи някоя и друга добра песен. като повечето `добри` песни са на Финландия. Защо ли?
Защото не следват вълната от техно/хаус/whatever нещото, което е заляло света. Защото, видите ли, хауса е музиката на душата.
Та, както и да е. Аз отново казвам, че ще е най-добре Evolution да се хванат и да се занесат там, ама за какво им е. Като самия конкурс е толкова...
Не знам и аз.

Ениуей, като видя представително лице на доставчика ще си поговоря хубавичко с това лице. не знам какво сливане и с каква фирма са правели, но оттогава за нищо не стават. И ще си имаме ядове...
Извинете, ама не е нормално да си избираш персонала в call center-а, според дължината на краката. Така де, визирам кифлата, която ми каза нещо от сорта на `Ама то не зависи от нас, идете в гаража отстрани.`
Където знаете ли какво ни казаха?
`Ами то не зависи от нас.`
Разбира се.
Ще се дигна аз и ще се прехвърля към...не знам към кой, но ще направя нещо!
Ох, как само ми трябва една сцена, едно скандалче...
Както и да е.
Отивам да гледкам Хаус.
До когато.

Няма коментари: