петък, декември 19, 2008

Наистина ще набия някого....

И ще бъде точно кифлата.
При все че майка ми и е обяснила всичко както си трябва, и на онази и е станало ясно, че проблемът е в рутера, ни е изпратила техници за трасето.
И ме събудиха.
И ако не бяха симпатични щях да се разфуча.
Ениуей, последва гениален разговор.

Аз: "Дъра-Бъра, Дъра-Бъра, та нямам нет."
Техник номер 1: "Ама....ти имаш нет."
Аз: "Не, нямам нет."
Техник номер 1: "Ама...виж си скайпа." (имах знаменце)
Аз: "Виждам си скайпа, ама нали ви обясних, че в момента съм на Broadband."
Техник номер 1: "Ама то няма смисъл да си на broadband. Нали имаш рутер."
Аз: "Да де, ама нали от 5 минути се опитвам да ви обясня, че рутера не работи!"
Техник номер 1: "Ама как да не работи, нали имаш нет!"
Аз: "Имам нет, защото съм забучила кабела за нета в компютъра."
Техник номер 1: "Ама тогава какъв е проблема?!"
Аз: "Че рутера не работи и че лаптопа няма нет!"

Не знам дали на мен ми се спеше и не обяснявах добре или на него му се спеше и не разбираше добре или и двете.

Та това е.
И сега ИМАМ нет, но нямам рутер.
И така.
И трябва да ходя на училище.
А не ми се ходи.
И...така.
Чао чао.

Няма коментари: