вторник, декември 23, 2008

Просто...

Не знам точно колко езици съществуват на света, но съм сигурна, че нито един не е достатъчен за да обясни някои неща. Вероятно затова доста често се усещам, че думите не ми достигат. Друга възможност е бедния ми речников запас, а все ми се струва, че като се позамисля малко бих могла да използвам далеч по-богат речник от повечето хора на моята възраст.
И все пак понякога започвам с "просто" и не намирам начин да продължа. Понякога думите просто не стигат. На нито един език. При все, че разполагам с английски, български и френски.
Иска ми се да има дума, която да може да обясни всичко. Сега бих могла да изпиша цели страници в безполезни опити да си разясня какво чувствам, но по няколко причини няма да го направя. Едната от тях е, че съм съвсем наясно кой има адреса на блога ми и за съжаление има един-двама, пред които не ми се иска да си разголвам душата. Друга причина е, че е просто безсмислено. Чувствата са нещо отвъд думите. Ако някой някога успее да ги опише съвсем реално...Във всеки нюанс...

мечта - dream - rêve
сън - dream - rêve
спомен - memory - souvenir

Спомен... Простичка дума, даже не звучи красиво... А един спомен може да бъде толкова много... Да предизвиква едновременно усмивка и сълзи...
Просто ми се иска...

*сменя темата*
Скайпа ме светна, че Еск има рожден ден. При което отварям прозореца и виждам мууда на Ема.
"If you could wish for anything in the world , what would it be ... ?"

Знам какво.
Добре май смяната на темата не беше много сполучлива, но виновна е Ема. (:
Имам чувството, че пак ще си остана на "Просто..."

И имам нуждата да млъкна и...
Както и да е.

Не знам защо, но в главата ми изникна Away, на Nightwish, та...чувствайте се поздравени.
И да...една прегръдка би направила всичко по-просто.
Или по-сложно. И все пак я искам.

1 коментар:

Анонимен каза...

*ananas*