вторник, декември 16, 2008

Пожелайте ми късмет.

Таи по История ще изпитва, а аз, въпреки доброто ми желание да стана рано да уча, се излюпих чак към 10 е половина. Или е защото вчера съм си легнала в 3, или защото пак сънувах...Или не сънувах... Мислех си го, докато запивах, мислех си го, докато се събуждах...а средата ми е малко в мъгла...но май го сънувах, не за друго, а защото беше твърде истинско за да е въображението ми, а не сън.
Почвам да се притеснявам за себе си... 4 поредни нощи сънувам... Всъщност май се отплеснах.
Та, историчката, както казах, ще изпитва, а аз съм учила само час, който ми стигна точно да си подчертая важните неща в учебника. Явно ще се учи в автобуса и в училище.
Освен това ще правим и класно по литература...Поне ще е на Хамлет. Всъщност ще имаме право да си избираме темата за Хамлет или темата за Дон Кихот да пишем, но аз ще си избера Хамлет, въпреки че Дон Кихот е по-лесен. А може би точно заради това. Може би просто не ми се пишат баналните глупости, които госпожата ни е диктувала.
|Бочев беше написал `Дон Киход` | в едно есе.
Та това е. Пожелайте ми късмет, особено по история. Днеска е моя шанс. Ако се справя добре може би най-сетне ще ме погледне и ще ме види. А може даже и да ми запомни името. кой знае, всичко е възможно.

Бтв, усещате ли как започвам да си вманиачавам по този блог? Ами вече пиша тук по няколко пъти в денонощието, 2-3-4...Мания...Ама като нямам какво друго да правя, а са ме обхванали обичайните ми депресарско-философски мисли...
Та напоследък тотално съм си прецакала съня. Така де, аз съм си виновна, че си лягам късно, пък и не е да кажете, че ставам кой-знае-колко-рано. Даже напротив.
Но пък постоянно ми се спи. Вчера щях направо да заспя по информатика. Затова пък получих шестичка, защото съм умно, компютърно генииче ^^
Мне, просто господина написа една програма на дъската и ни каза каква програма трябва да направим от нея.... Даже не мога да ви кажа за какво ставаше дума...Но пък го направих.
А Мила днеска ще е на училище, и слава Богу.
И трябва да ставам вече.

Няма коментари: