вторник, декември 16, 2008

Списък с неща, които ме мразят.

Тъй като не обичам еднообразието в музиката и много лесно научавам коя песен след коя идва и в mp3-то ми и от компютъра (най-вече защото това са единствените подредени неща в живота ми, затова пък са направо педантично подредени) си ги пускам на shuffle. И mp3-ката и Media Player-а и всичко. Затова пък си правят злобни шеги с мен. Бива то бива да ме изненадват с най-неподходящите песни в най-неподходящите моменти, но мога да се закълна, че онази злобна малка машинка иска някой ден да се разплача насред улицата.
Да ми изреди няколко от най-неподходящите песни една след друга...махам едната, попадам на нещо ОЩЕ ПО-ЛОШО...Някой ден или ще се спъна, или ще се ударя в нещо, или ще се разплача... Не, че нямам навика да се спъвам и да се удрям в разни неща и без причина...
Както и да е.
Прихванала съм музикалния мазохизъм на Елена.
Та, засега в списъка са:
-mp3-ката
-Windows Media Player-а (при все, че толкова се борих да си инсталирам новата версия, че изглежда по-добре...)
-компютъра като цяло.

И да...разплака ме песента, за която най-малко смятах, че може да го направи.
Тъп Media Player.

Няма коментари: