вторник, декември 09, 2008

every single day...

Днеска...хм...
Харесах си герданче.
Получих петици по история и по БЕЛ. По история ми трябва само една точка, мижава малка точица, за да имам 5 и 50. Пък тая по литература просто...не разбира стила ми и това си е. После като започна да обяснява на целия клас, че искала по-философски разсъждения. Да ми влезе в блога...
Да не споменавам малоумната анкета, която правихме първия час. 18 страници с тъпи въпроси, някои от които се и повтаряха.
Контролно по математика, на което май оплесках последната задача, но не съм сигурна.
И класната ни пусна от последния час. ^^ Проява на човечност или на мързел? Никога няма да разберем.
И нямам за учене утре и ако майка ми реши да не си взима лаптопа ще отида на кънки с Мила.
О да, майка ми иска да си взима лаптоп. Да не съм забравила да го спомена?

Ениуей, герданчето, с което ще се сдобия много скоро, е японския символ за мечта/сън.
Всъщност ме съмнява да е и за двете, просто е мечта, на английски са го превели dream, а на български - мечта/сън.
А се оказа много симпатично и самото символче. Просто ме дръпна лекичко като го видях.

И си свалих целия Camino Palmero. ПАК! ^^
И си го въртя и си спомних колко много го обичах.

А баща ми иска да си купува телевизор. Искаше де, май се отказа. Което какво означава? Шансовете за нов компютър за моя милост се увеличават! Не че искам да се разделя с бебчето си...всъщност искам. Забравих, че съм му обидена, особено като започна да си се саморестартира най-редовно. И не му говоря! *кима решително*

Гледах Atonement (ПАК!) и се оказа, че всъщност много го харесвам. Не знаех първия път като го гледах. Игнорираме факта, че играе един от любимите ми актьори...Самия филм ми хареса. Даже си свалих книжката да я чета. Което не е добре, защото чета твърде много книги.
Да видим...
-Аtonement.
-Шестте жени на Хенри Осми. (много старо издание, със стария български правопис, с разни букви, които не съм срещала в живота си)
-Присъдата.
- Иии някой трябва да ме накара да почна La Dame aux camelias (представете си ударението на е-то в camelias)

The Calling <3

Чао, чао.

Няма коментари: