понеделник, декември 22, 2008

One more day to bear this nightmare...

Добре де, истинския текст е с "night". ;Р
Пък и реално погледнато го има и утре-то, но утре са ни намалени часовете, пък и класните са подали молба да ни освободят от последните часове, защото сме на `купон`. Така че, ще се учи някъде от 1 и половина до три. Което не е нищо особено.
Но днеска ще е по-иначе. Всъщност като се замисля, може и да ни се размине като лек ден. Имаме два часа руски, през които тя сигурно ще ни говори само за въпросния купон и как повече няма да ни води на такива неща, защото еди-колко-си хора са се отказали.
Е, двата часа френски след това ме притесняват малко. Въпреки че имам домашно, което е просто невероятно. (просто е от по-миналия път). И после деня става хубав.
ИТ и Информатика, като миналата седмица тази по ИТ я нямаше, та може сега пак да я няма.
И после една Биология и това е. Биологията тази година е много скучна горката. Поне засега. Не че миналата година ми беше по-интересно с разните органи и тем подобни....всъщност, беше ми по-интересно. Но сега поне не се учи...защото просто няма какво да се учи.
Та това е, аз утре съм в Зенобия с голяма част от випуска... Всъщност някъде 50-60%. Което май не е голяма част от випуска.
Май с Мила се прецакахме, че ще ходим, защото Марги няма да ходи, Злати май спомена, че няма да ходи, много се съмнявам Коцето да отиде... Но ще видим.
Пък и ние вече не сме такива аутсайдерки по учебник, каквито бяхме.
Аз ще ставам, до когато. (вероятно до довечера, ако съм преживяла училището)
Пък щом вече 10 години се справям, не виждам какво може да ми направи един ден.
Мале...10 години *потръпва*
Сега вече наистина се чувствам стара.

О, между другото, сънувах много хубав сън. (:

Няма коментари: