понеделник, декември 22, 2008

Аз съм руса.

И тъпа. И, и,и ...
Да, схващате идеята.
Проблемът е, че класа избягахме от последните два часа. Всички. Обикновено това е проблема, винаги някой остава, но май този път бяхме всички. Пък и някой да се е върнал, какъв би бил смисъла? Няма да учи, на учителите ще им стане ясно, че е останал, само за да се направи на много ученолюбив, като Йондев например.
Даже Филип си тръгна. Всички си тръгнахме.
И сега съжалявам.
Разбира се, нищо добро нямаше да излезе, ако бях останала, най-много всички да ме намразят. Пак. И да се върнем към етап 8ми клас, нещо което вече две години се опитвам да променя и забравя. Не че много държа на тяхното мнение, или нещо подобно, но ми е много по-приятно да прекарвам дните си с хора, които не ме мразят.
Както и да е. Господина по информатика каза, че ще пази дневника, та дано да не стане нещо неприятно. Биоложката обаче ме притеснява. Просто не знам какво би направила. Дано ни влезе в положението. 22 декември, 7ми час, ненамалени часове...Единствения клас останал на етажа, защото `а` и `в` са ги пуснали, а `г` са си тръгнали... Кой не би си тръгнал на наше място?
Както и да е.

Не трябваше да тръгвам, но не ми оставиха друг избор.
Жалки оправдания. Глупачка съм и толкова.
До когато.
Класната ни е поръчала утре да сме красиви за купона. То един купон...ако разбере за бягането може и без купон да избягаме. Не че умирам да отида, но се предполага, че ще е забавно.
До когато.

О да, по руски правихме някакви тъпи упражнения с дати и падежи, и някъде между опитите ми да кажа поне една дата правилно, пък най вече заради двата главни въпроса, на които трябваше да отговорим (коя дата сме днес и кога е рождения ни ден) открих, че съм точно на 16 и половина. И Мила много радостно ми напомни, че след 6 месеца ще съм на 17. Ох... неприятно.

Няма коментари: