понеделник, януари 12, 2009

Нова седмица..

Започна с непълното изпълняваме на плана да се наспя. Не се наспах, но съм спала доста. Не знам как се получава...всъщност до голямото междучасие (разбирайте - кафето) бя тотално неадекватна. И главата ме болеше. А Мила твърди, че било заради слушалките. Но аз си знам, че те няма да ми причинят такова нещо, те си ме обичкат и аз си ги обичкам. ^^
Споменавала ли съм, че няма да науча руски в училище? Горката жена просто не я бива, при все че е учител от повече от 25 години, пък и главно в това училище, което се брои за елитно бе, мамка му!
А по френски правихме изненадващо класно. Да, класно, а не контролно. Само аз ли мисля, че класното не може да бъде изненадващо? И да, тъпа диктовка, за някаква патица, която си окастрила прекрасната коса, после тъпи граматически упражнение и...да..
Хубавото е, че по Информатика се чувствам умна, разбирам всичко, правя всичко и по този случай получих шестичка. Йей^^
Ии днеска някой каза, че в даскало е топло, защото черпим парно от Народното събрание. Да им е гадно! Поне за нещо стават.. Лайк, да ни топлят. xD
Иии дам, мислех утре рано да отида на кънки, но ще го оставя за сряда, защото казаха, че ще се затопли.
О и да, май утре ще правим контролно по физика и тая по история може да изпитва, тази по литература също, при това на Тартюф, а аз още не съм го чела...абе въобще става сложно.
О, на 29ти и 30ти сме във ваканция и ни се събират 4 дена, което си е супер!
Изчезвам.

Няма коментари: