неделя, януари 11, 2009

Музикално-емоционелен садизъм..

Чак днеска започнах да зацепвам, защо Лени така си заплашва радиото. Успя да ми пусне 4-5 песни, които не трябваше да ми пуска. Така че влиза в списъка с неща, което ме мразят, наред с mp3-ката и Windows Media Player-а.
Друг е въпросът, че аз съм си музикално емоционална мазохистка.

Промених си почерка на кирилица из основи. Изплагиатствах някоя и друга идея, но какво да се прави. Може да сканирам нещо и да ви го покажа.
Тази седмица ще се работя над почерка на латиница (сякаш нямам контролно по химия, класно по математика и изпитване по литература, без да броя ядосана класна.)
И на английския беше приятно, групата започнахме да...ъм, общуваме? Защото вчера почти не го правихме.
Ениуей, мен много ми се спи, но добрата новина е, че утре ще мога да си се наспяяя ^^
И да...things to dо списък.
1. да си сканирам новия почерк. (забележка - без стария, че хората ще се стреснат)
2. да си сканирам задната корица на тетрадката по френски. (много е хубава)
3. да си сканирам шедьовъра (едно нещо, което с Ема направихме по Физика...ама ще го видите)
Ии, тъй като съм започнала да уча английски отивам да чета Et si c'etait vrai, че класната може да реши да изпитва по някое време, а аз съм...доникъде.
А госпожата от курсовете каза да мислим за английския през седмицата...интересно ми е как ще стане..

*спи*

Няма коментари: