събота, януари 10, 2009

Странно ми е..

Бях на английски и беше...странно. Не заради самия английски, доста бързо си припомних теорията на граматиката, която си мислех, че съм забравила. Така де, живеех на практика и но можех да ви изредя употребите на някое време ако ще живота ми да зависи от това. Но си го припомних...Пак се отплесквам...щях да говоря за хората, а не за езика.
Учителката е....странна...Всъщност, не знам как и защо но ми напомня майка на Мила. о.О
Ениуей, заплаши, че "ако не говорим високо, ще ни изключи духалката, защото рано сутрин била глуха."
А друго странно нещо е, че запомних имената на всички. 8 човека. По пронцип има още 5, но днес ги нямаше.
Гери не чете добре, Ели чете сякаш има точка след всяка дума, сестрите нещо...абе не са съвсем добре, Сашо се справя, Паша е най-добрата засега, а Мартин има зубърско излъчване. Напомня ми Стефан от първия курс по френски.
И не ми повярва като му казах за една грешка! *възмущава се* Нали знаете, че щом аз казвам, че има грешка на англииски, значи е така.
(Госпожата нямаше как да разбере за грешката, защото той четеше, а беше написал once вместо ones, А аз не съм чак толкова злобна)
Пак съм най-малката, поне засега, но поне сестрите са горе-долу колкото мен - едната е 91-ва, другата - 89-та. Но те си седят зеадно двечките. Като цяло групата ни не изглежда много...задружна?
Вероятно ми прави впечатление, защото групите по френски бяха по-малки и си седяхме заедно.
До колкото чух разговора на Паша с Ели, подозирам, че Паша се занимава с кънки на лед, при това не съвсем аматьорски, та ще видим. Ако е така ще имаме обща тема ^^
Е, все пак имам надежди, че някой от останалите петима ще е повече мой тип човек, но едва ли. Май ще трябва да си зареждам батериите за mp3-ката по-често, ако схващате намека.
Иначе учебника изглежда добре, само че всичко е много разхвърляно. Половината неща по самите страници на урока са `обърнете на еди-кой-си страница`
Иначе видях старата си госпожа по англииски, когато бях 5-6 клас. Видях и госпожата по математика от 7-ми клас. Иии да...Сякаш съм прекарала целия си живот в ИЧС-то...но то си е нормално, до нас е, татко работи там... Лайк, повечето хора като ме видят и се сещат, че съм "Дъщерята на Владо и Калинка" (нали и майка ми е работела там преди...)

Опа, изчезвам, че мъжа ми е в скайпа. =)

Няма коментари: