вторник, януари 20, 2009

Ох..

Няма де ми има много-много тия дни. Класната е започнала да изпитва на книгите, вчера и днеска все я чета моята, чета ли я, имам още 50 страници, щее изписша 3 листа плътно с непознати думи, от които имам чувството, че 80% няма да ги има в речника. След малко повече от половин час отивам да си направя класнното по математика и се надявам да мине добре, измежду цялото четене успях да намеря време да си систематизирам нещата и...ще видим. Днеска ще дочета книгата, написала съм си всички думи на листа, довечера и утре се започва...Търсене във френско българския речник, после каквото съм намерила го слагам в тетрадката речник за пред класната, със все обяснението от френския тълковен речник. Ще пробвам да се измъкна да не ме изпита утре, да остане за четвъртък, за тогава трябва да прочета и Тартюф, но то поне е малко.
Добрата новина е, че имам 5 на класното по френски, което ми прави оценките три или четири 6-ци, една четворка и една петица, и 5ца за срока ще имам най-малко, каквото ще да става. По литература също, но за съжаление стана голямото прецакване с 4ката на класното и.. Сега ще трябва да направя теста за Тартюф и...ще видим.
По География също трябва да ме изпита, имам две 5ци..
По история ще имам 5 за срока, но предполагам, че не трябва да се оплаквам, миналата година имах 4. По Биология може и да хванем 6ца, с малко повечко късмет, по математика също, по руски ми е в кърпа вързана.. и ще видим.
Физиката ми е зле...много зле горката. По Етика може и да имам...абе не знам, или 5 или 6. По химия ще си уредя шестица. По Информатика и Информационни може би също...или пък ние май нямаме срочни..е, нищо, годишните поне.
И това е.Трябваше малко да си почина от книгата. Имам още около 20 минути да чета и ще се приготвям за училище...за класно де.
Чао ви.
Баси и седмицата ми се очертава...

Няма коментари: