четвъртък, януари 22, 2009

Само срока да мине...

Още два дена, реално погледнато, + едното устно изпитване по френски в понеделник и ще мога да си поема дълбоко дъх, да си се радвам на 4-те дена ваканция, да се подготвя да ставам в 6 сутринта всеки ден..
Обичам да съм първа смяна. Единственият проблем е въпросното ставане в 6 часа, защото, както знаете,..аз обичам да спя! И това е.
Но хубавото е, че имам повече време, смятам да се постегна малко в училище.
Вчера беше гадно.. Прецаках се доста на класното по математика и не чак толкова на контролното по химия. Днес предполагам, че ще ме изпитат по География, петък по химия и биология, може и по математика...Хубавото е, че с класната се разбрахме да ме изпита на книгата в понеделник.
Събота и неделя съм на английски, предполага се, че в петък ще е добре все пак да понапиша нещичко, въпреки че не знам какво ни е домашното...така де, не се сетих да поискам нечии скайп...ще трябва да я поправя тази грешка.
Лошото е, че този срок май няма да хвана стипендия, което е по-скоро удар над гордостта ми, отколкото над финансовото ми състояние. ;Р
Определено ще трябва да се стегна втория срок..По почти всичко се оформям с петици, така че ще трябва да поработя здраво за шестици за годината. И ще го направя! Ако трябва ще прихвана от нахалството на Лени... Така де, дразни, но понякога е полезно и необходимо.
В шести клас собствената ми учителка по биология ми каза, че трябва да бъда по-нахална. Та.. ще се нахалства.
Какво трябва да си изнахалствам втория срок:
-Да не оставям Славчева и Генова намира, докато не ми пишат 6 за втория срок.
-Да превъзмогна страха си от Колева и да и поискам доклад за нещо..
-Да приема, че материала по Биология си е тъпичък, и да си измоля я доклад, я нещо друго.
-Да ръчкам тая по География, докато не си уредя шестица.
-Да се прежаля и да напиша някое и друго есе за г-жа `аз забременях на вашата възраст`.
Какво друго остава... с френския и руския сама ще си се оправя, компютърните предмети също не са ми проблем... Физика...хм, физика...ще измисля нещо.
Аз ще се приготвям вече да училище, че от тези думи за книгата за устното изпитване по френски едвам намерих време да го напиша това...леко си жертвах обяда де...

Няма коментари: