четвъртък, януари 22, 2009

Края на срока...

Такам...ето как се оформям...
Френски - 5 или 6, зависи от устното изпитване в понеделник.
БЕЛ - 5, може би 6, зависи от оценката на теста, който правихме днес (продължавам да мразя идеята за ТЕСТ по Литература)
Математика - 5, следващия срок ще се стегна.
История - 5, следващия срок ще се стегна и ще бъда нахална и ще си поискам доклад
География - 6 ^^
Биология - 5 или 6, може би ще ме изпита утре, или понеделник...
Физика - 5, ще се стегна следващия срок.
Химия - 5 или 6, зависи от оценката на контролното, което правих вчера...но и да е зле, може да ме изпита утре.
Руски - 6 май, но трябва да ме изпита в понеделник.
ИТ - Май нямаме срочна оценка, но съм си със 6-ци.
Информатика - Същото като ИТ.
Физическо - 6, ако имаме срочна оценка.

Е, май не е чак толкова зле... май...съм доволна, но май втория срок ще се учи.. Защото, колкото и лудо да ви звучи, в 12ти клас искам диплома 6.00
Косьо май е прав...Май наистина съм зубърка..
Е, ще го преживея. :P
To be edit-нато, когато всичко се изясни.

Няма коментари: