понеделник, януари 26, 2009

А не може ли вместо да изчуруликам на класната гениалното обяснение на прекрасния глагол gifler, което са съчинили в тълковния речник, просто да и го демонстрирам на някое опитно зайче?
За непросветените gifler означава `шамаросвам`.
a.k.a. Frapper quelqu'un d'un coup donne' du plat de la main sur la joue.

С две думи - Да удариш някого с отворена ръка по бузата.

Та както казах, не е ли по-лесно просто да шамаросам Бочев (щото той си е свикнал) и тя да ми пише шестицата?

Така де, научих си половината думи в междучасието на английския, не съм ли гениална?
Между другото, споменах ли, че съм най-добрата по английски? Мдам, така е. Даже госпожата ми предложи да ме сложат в горното ниво, което наистина би било приятно, защото ми е малко скучно в това, обаче предпочетох да си изкарам цялото четвърто, за да съм сигурна, че няма да имам пропуски.
Та, тези от групата ги комплексирам по...три точки.
1. Знанията ми.
2. Възрастта ми. Най-малка съм, и 26-27 годишните почват да се чувстват стари около мен. Даже пресметнахме, че Сашо би могъл да ми бъде баща, с малко зор.
3. Комбинирано. Аз на ТАЗИ възраст знам английски ТОЛКОВА добре. А те...

Та, дам.
В събота минах да се видя с Орхидея и беше много забавно и носталгично и си спомних далечния 5ти клас, когато учихме половината време и играехме Counter Strike (доброто старо 1.5) момчета срещу момичета. И бяхме добри! С Наталия ги разбивахме направо. Защо ли? Защото ние имахме стратегия. Нещо, което на тях им куцаше много здраво.
Както и да е. Днеска и последния страшен ден. Изпитване по френски и руски. После ще си поема дълбоко дъх. Да... И после започва втория срок и всичко започва отначало.
Та...аз сега си почивам от зубренето на думи, че ще се затормозя, а тогава нищо не се научава. И после пак почвам. : )
Предполагам, че ще пиша довечера да ви разкажа как е минало кошмарното изпитване и как се оформям за срока.
До тогава.

Няма коментари: