петък, януари 30, 2009

Пф, колежанчета...

Новия клас на лени най-официално ми е антипатичен. Особено разни блондинки и блондини, дето то 5 километра им личи какви са. Така де, вярно, че съм брюнетка като по учебник, но като цяло нямам нищо против русото, стига да не е на моята глава. За доказателство...хм да видим...
Яна и малката Яна са от руса по-руса.
Онзи беше рус, при това много.
Така че, нямам нищо против русите хора. Но имам много против руси хора, на които им личи колко са надути само от един поглед. Особено ако се заяждат с най-добрата ми приятелка.
Ето, знаех си, че по-голямата част от популацията в Американския колеж ще ми е антипатична.
Така де, някак си ми се беше наложила идеята, че повечето там са надути. И наистина така излиза. В никакъв случай не казвам всички, мразя да слагам хората под общ знаменател, но...излиза, че съм била права.
Както и да е, просто много ме издразниха с цялата тази история, не за друго, и трябваше да си го изкарам някъде.
Та...дам.

О, утре ще взимам Лени от въпросното учебно заведение, за да и правя компания после, като си прави багажа за търново...та идеята ми е, че след като съм толкова добре с ориентацията, като нищо ще се загубя... Та, ако не ме видите повече, да знаете какво е станало....
Но както обичам да казвам - "Аз наистина мога да се загубя в София, но хубавото е, че после мога да се намеря" ^^
Ениуей, до утре, предполагам.

(не искате да знаете по какъв уникален начин Елена обяснява къде се намира...каквото и да е, всъщност lol)

Няма коментари: