сряда, февруари 11, 2009

Един хубав ден...

Това, че един ден е започнал добре, невинаги означава, че ще завърши добре. Не че съвсем е свършил, но съм си вкъщи, така че няма какво чак толкова да стане. Така че ще си позволя да ви го разкажа, ако не за друго, а за да разберете как даже и най-малките неща могат да ти донесат добро настроение за цяло деннонощие.
Първо като излязох на стълбището се засякох с Лени за втори пореден ден. И зеадно с нея и Марги ходихме до Плиска, после тя трябваше да си хване нейния автобус от другата страна на подлеза.
После стигнах до училище и се оказа, че няма първи час. Това обикновено не би ми харесало, но този път ми даде възможност да си препиша домашното по френски, та после да не се притеснявам, че ще ме вдигне на някое упражнение, което нямам. И доокато всички си преписвахме домашното си бяхме пуснали радио, което поздрави мен с The Final Countdown и Мила с Crying In The Rain. После имахме информатика и аз цял час гледах как Асен и Ани играят conQUIZtador. Много забавна игричка, между другото и много зарибяваща. Значи, щом съм прекарала целия The Ring в играене със Сти, значи представете си за какво си говорим.
После имахме Руски, Френски, Химия (обичам химия, не ме питайте защо...), И история. Историята би ми съсипала настроението за цяла седмица, но не успя. За втори пореден път не ми стига 1 точка в теста за шестица. Кофти тръпка, знам...
После с мила гледахме mp3-ки, ужким да си харесам нещо, ама само 1-2 отговаряха на критериите ми. После отидох при мама и прекарах там останалата част от следобеда. Даже домашното по френски си написах! Това не ми се беше случвало...от доста време.

Та...така. Нищо особено, реално погледнато, на от доста време не бях имала толкова отпускащ ден.
А аз леко си забравих блога тия дни, за което се извинявам.
Утре също няма да е толкова зле, най-вече защото няма да имаме първите два часа и ще си поспя малко! ^^
И най-сетне ще си направя 3 в 1 преди училище. Така де, оказва се, че толкова ми се спи, че даже не мога да си направя събуждаща напитка.
Сега ще гледам `Анатомията на Грей`, до когато.

Няма коментари: