вторник, февруари 03, 2009

Once upon a dream...

Мразя си подсъзнанието, мразя си въображението и си мразя сънищата...главно защото рано или късно трябва да се събудя...

ps. mp3-ката ми проработи.
ps2. Тотално съм си сринала имунната система...болна съм за трети път за има-няма месец и половина.
ps3. Нещо става, но не знам какво, а аз мразя да не знам какво става и все пак усещам, че нещо става... Та ако някой успее да ми изясни какво става, ще е много добре...

едит - Ето избрани моменти от един чат с Бисерчето. lol


[13:14:28] - Blue - каза: и няма кой да ми го отвориииии
[13:16:49] - Blue - каза: я, отворих го бе...
[13:16:55] - Blue - каза: ама с нож :D
[13:17:01] Icy каза: точно така!
[13:17:10] - Blue - каза: мнали?
[13:17:19] - Blue - каза: който няма мускули, има акъл lol

Няма коментари: