понеделник, февруари 02, 2009

И тъкмо си помислих...

Че първа смяна може и да не е чак толкова зле, въпреки, че вчера си легнах късно и спах зле... Тъкмо си казах, че едно кафе на ден ще ми помогне да я преживея. Тъкмо се израдвах, че пред мен има цял ден, в който да успея да си напиша домашното по френски, да успея да науча уроците по история за контролното...И стана катастрофа.
Знам, че ще ви е забавно, но аз си обичам mp3-ката. Много си я обичам...обичах де...Май....няма да я има вече...
И това ми скапа целия ден.
И сега тука съм се надрусала със шоколад, опитвам се да преживея противната настинка, която най-нахално ме е хванала (ACS е виновен) и си търся разни mp3ки в нета...
Какво ми трябва ли...

1-2 GB. /за предпочитане 2 де... ;Р/
Радиото може и да го преживея, но няма да е зле...
Да ИМА дисплей...
Да е с AAA батерия.
USB връзка.
Shuffle опция <3
По-възможност да е черна, ако ли не- тъмно синя, ако ли не - лилава. В НИКАКЪВ случай бяла, зелена, розова, или кой знае какъв друг цвят...
Да изглежда добре, с две думи.
И да не е скъпа.

Много ли искам? Не.

Най-много да се захвана и да си намеря същата като старата...но по-добре не.
Така де, бива то традиционалист, ама чак пък толкова...
Намерих, една дето ужким отговаря на всичко това, но пък е някаква нечувана от мен марка, дето сигурно на третия месец ще изгърми. пък не видях дали има гаранция...
Мамка му, две години бе!
Само shuffle не е ясно дали има, но те в наше време всичките го имат...

Пък тя моята mp3-ка...Като се замисля, две лета съм била с нея на Несебър, което ще рече, че съм я получила не тая Коледа, не предишната, а по-предишната.
И че си я пазих, пазих си я, чак напоследък започнах да я изпускам, не съм елена все пак....Ама 2 години са си две години...

Както и да е, имаме голямо домашно по френски, аз имам да си пия хапчетата....Та така. Втория срок официално започна и аз официално съм първа смяна. Йей! (not)

Няма коментари: